1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

[DK]Er der flere VF'ere tilbage?

Discussion in 'Local Scene' started by 3of19, Mar 17, 2002.

1. 3of19

3of19 Well-Known Member

Hej allesammen.
    Jeg kunne godt tänke mig at lave en VF4 gathering paa et eller andet tidspunkt i aar, og vil gerne vide om der er interesse for det.
    Jeg bor i Köbenhavn, men ville ikke have noget imod at tage andre steder hen.

2. Djinn

Djinn Member

jeg ved godt der er lidt sent men jeg er med på den. og jeg kunne nok finde nogle venner/fjender at hive med. pm mig vis du vil noget /versus/images/icons/smile.gif

3. 3of19

3of19 Well-Known Member

Jo tak djinn, meget gerne.
    Hvor bor du henne?

Var det angående gathering eller bare spil i almindelighed?

4. Djinn

Djinn Member

hmmm har posted det her.. men prøver igen.. jeg bor på vesterbro.. og det er angående en gathering... men vis det blir til noget skal det nok først være om et stykke tid /versus/images/icons/smile.gif

5. Trolle

Trolle Member

Jep, vi er 3 VF4 Evo gutter fra Storkøbenhavn, vi er da helt sikkert friske på et træf af en art.
    Om ikke andet så må vi jo bare henvende folk til siden her og se hvad der kommer ud af det. Flere maskiner og tv samlet et sted og så en admin og en vandrepokal....og en masse øl!
    /versus/images/graemlins/tongue.gif

[2_][3_][6_][P] *Småkage!*

6. SideStep

SideStep Member

Hej. Jeg kommer fra Hamborg og har 37 venner der gerne ville deltage i et vf-turnering. Vi ku' godt forestille os at tage op til Koebenhavn, 300 km vil ik' vaere er stort problem...

Greetings from Germany!

7. Trolle

Trolle Member

Sounds good, SideStep!

Hvad, hvordan og hvorledes gør vi? Har du en mail? Og er det ok med Dansk sprog eller better in english?
    ..cuz we don't speak German that well /versus/images/graemlins/blush.gif

8. LauVF

LauVF Well-Known Member

[P] [K] [G] <font color="yellow"> Nordic Virtua Fighter 4 Evolution Gathering
    031219 ~ 21 Nyköping
    </font>

All information about the Nordic Virtua Fighter 4 Evolution Gathering

<font color="white"> A small note: </font>
    I know that direct flights go with RyanAir http://www.ryanair.com from Århus to Nyköping (Stockholm Skavsta airport Nyköping), 1daily departures from Århus~Nyköping!
    It's a lowbudgetflight and usually it's extremly cheap! For now the price is 99 Swe kr (11 euro) for just the plainticket! (airport tax will be added)
    If you travel by flight you don't need the ride between Arlanda ~Stockholm city terminal ~ Nyköping.
    It could also be worth looking into for those of you who are intrested in attending the Nordic Evolution Gathering.

Lau.VF

9. Decca_

Decca_ Member

Det er langt tid siden jeg har spillet VF4:Evo. Går og venter på at PS3 bliver released i Danmark, så jeg kan spille VF5. Har desværre kun spillet Tekken 5 i det sidste stykke tid, da det har et lidt "større" community i Danmark, as far as I know.

10. Gnug315

Gnug315 Well-Known Member

Er der stadig nogen? Savner modstand i Kbh! Skriv til mig her eller på gnug315@hotmail.com

Har PS3 version med 2 stk Virtua Stick High Grade.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice