1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Nog meer Nederlands en Belgisch geklets....

Discussion in 'Local Scene' started by Lorenzo, Sep 26, 2003.

1. Lorenzo

Lorenzo Member

Zag al dat er post was geplaatst dus ik denk doe er nog eentje bij! Probeer hier enigzins wat op gang te krijgen... Ik probeer in ieder geval toch een keer een toernooi op touw te zetten met hulp van een aantal mensen! (you know who you are...) En Dragan en Richard kdenk dat het eens tijd worden dat jullie je ook aanmelden, dan kunnen we ook eens de rest van virtua fighterend België en NL leren kennen. Groenten /versus/images/graemlins/grin.gif

2. Lorenzo

Lorenzo Member

Overigens ik speel met Akira op het moment, althans ik doe m'n best maar poe wat moeilijk zeg! Ben 5e Dan en druk bezig met oefenen dus ik hoop ooit nog een keer goed te worden.... /versus/images/graemlins/crazy.gif

3. Ogi

Ogi Well-Known Member

Hi,Lorenzo
    Ik ben Ogi
    Ik kom van Belgie, Antwerpen.
    I hou van virtuafighter. Ik speel met Kage.
    er is een tornooi in Belgie(Gent), op oct 12.
    Details zie je here.
    http://www.mangashop.be/facts2003
    Hope je kunt komen!

Cheers!
    /versus/images/graemlins/grin.gifOgi

4. Lorenzo

Lorenzo Member

He Ogi leuk kennis te maken! Alleen denk ik niet dat het gaat lukken 12 okt. maar ik ga zeker m'n best doen.
    Heb je nog iets leuks om over te kleppen dan kan je het gewoon hier posten... Dat is ook voor al het ander NL sprekend volk!
    Zie je gauw,
    groenten lorenzo

5. Player_1

Player_1 Well-Known Member

nog een beginnende Akira speler hier uit België met een tip: staar je maar niet te blind op jouw ranking.

ik ben Champion en alle Arcades gecleared maar werd vernederd door Ogi hier toen we is afspraken voor een partijtje VF: das het hele probleem van de zaak, je wordt maar goed door tegen anderen te spelen...en die zijn in België nauwelijks te vinden

IK heb dan wel bijgeleerd van zo'n partijtje maar voor Ogi was het oersaai: en zeg zelf ; als een jonge Japanner in een grootstad bezeten van beat'em ups me verteld dat hij niemand (of zo goed als) heeft om tegen te spelen maakt me dat redelijk pessimistisch om meets te organiseren; een halve dag reizen om oninteressante partijtjes te spelen voor tenminste 1 van de 2...enfin ik hoop dat ik of Ogi je iets meer kunnen vertellen na dat tornooi

6. Lorenzo

Lorenzo Member

Ik staar me daar ook niet te blind op hoor. Want in m'n vrienden kring zijn er nog ongeveer 6 man met evo bezig en we spelen nog wel eens een potje tegen mekaar en daar leer je inderdaad het meeste van, daar was ik al achter gekomen. Vreemde vraag die ik meteen maar even in de groep wil gooien: kan je bij evo ook de 2 memory card poort gebruiken om te laden of laad ie alleen vanuit poort 1?
    Greetings Lorenzo

7. Ogi

Ogi Well-Known Member

nee,
    alleen vanuit een poort!

8. Player_1

Tja-dan weet je natuurlijk beter dan ik dat je rank er niet toe doet. Voor mij was het een beetje een schok zie je: niet dat ik zo naïef was om te denken dat bv. Chibita in het spel verslaan nog maar in de buurt komt van met de échte mee te kunnen.
    Maar je denkt dan toch al wel 'iets' te kunnen: niet dus ik verviel constant in dezelfde patronen die de cpu wel knn verschalken maar een persoon niet uiteraard
    Was even vergeten dat niet iedereen in hetzelfde schuitje zit als ik...
    ow en wou je idee van een meeting zeker niet afschrijven ofzo: ben gewoon een beetje gefrustreerd dat ik niet kan doen wat de meesten op deze site wel kunnen: namelijk je deur nog maar uitzijn of op iemand botsen die je uitdaagt voor een partijtje VF
    btw andere mensen hier zullen je wat dit betreft wel verder kunnen helpen: ik kan je enkel zeggen waar de drank het goedkoopst is, de muziek het best en de meide het lekkerst (op z'n hollands /versus/images/graemlins/grin.gif) vrees ik

9. Crazed

Crazed Member

Ik leef feitelijk in de hel........

bij mij in de buurt (Haarlem) zijn er maar 4, ja je leest het goed, 4! die weten wat VF is, en er is er maar 1 die het wat vind, en dat ben ik helaas.

10. Ogi

Ogi Well-Known Member

Dag

Alle Nederlanders en Belge, gewoon een vraag: wie komen this week naar Gent?(torenooi VF4evo, 12 october)

ik weet Van_dammage zal wil komen, Fishie ga je mee?

nog iemand komen?(van Nederland of België)

Ogi

11. Sword

Sword Member

12 Oktober is er ook een toernooi bij DRgames in Utrecht.. Daar ga ik al naartoe.

12. Ogi

Ogi Well-Known Member

Hi,Sword
    veel succes met je torenooi!

13. Fishie

Fishie Well-Known Member

Ik zal proberen, heb al maanden niet meer gespeeld tough.

14. Ogi

Ogi Well-Known Member

Hi
    Ik heb ook al 3 weken niet gespeeld.
    Maar ik zal zaterdag veel oefenen!
    weet je iets hoeveel mensen meedoet en de prijs?
    Ik speel met Kage! (altijd mij favorit! /versus/images/graemlins/grin.gif)

seeya in Gent!
    Ogi

15. Fishie

Fishie Well-Known Member

Geen idee.

16. Ogi

Ogi Well-Known Member

Hello
    Ik heb die toernooi gewonen!
    maar was niet zo moeilijk.
    daar zijn totaal 16 mensen.
    Dus moet ik 4 matchs spelen. eerst match had ik niet gespeeld, omdat die men is er niet dus ga ik gewoon door naar volgende round. 2de match is Ik(Kage) vs iemand(Shun), gemaaklijk gewonen 3-0. 3de match is ik tegen iemand(Brad), die is well beetje good! /versus/images/graemlins/laugh.gif. ik heb 3-1 gewonen, maar ik had well beetje geluk gehad. Final. ik tegen iemand(Lion), ik heb gewonen 3-0, maar 2 van die 3 was nipperje. begin van die final ben ik well beetje nervous, omdat er zijn veel mensen aan te kijken. /versus/images/graemlins/blush.gif Maar sfeer was zeer goed, toen ik TFT van kage doet. veel mensen was /versus/images/graemlins/shocked.gif.
    Spijtig Fishie en Van_Damaged jullie weren er
    niet! /versus/images/graemlins/confused.gif

Ogi

17. Player_1

OMG /versus/images/graemlins/confused.gif /versus/images/graemlins/mad.gif /versus/images/graemlins/ooo.gif /versus/images/graemlins/crazy.gif /versus/images/graemlins/blush.gif /versus/images/graemlins/shocked.gif
    Ik ben het volledig vergeten...Ik kon mezelf wel [P] toen ik zondagavond er pas aan dacht. FUCKfuckfuck

In de week had ik er niet meer aan gedacht: unief is al 2 weken bezig en ik was nog niet gegaan zodus moest ik 10000 dingen regelen, bellen, mailen...
    En in het weekend nauwelijks thuis geweest, een goede vriend was jarig dus van het ene feest naar het andere, dus ik ben 48u. hersendood geweest /versus/images/graemlins/crazy.gif

Ik had je echt aan het werk willen zien, CONGRATS met je 'Flawless Victory' :. Cool dat je voor de ogen van iedereen zo makkelijk wint. Heb echt spijt dat ik er niet bij was. /versus/images/graemlins/frown.gif Het lijkt erop dat ik die Shun player nog wel had aangekund /versus/images/graemlins/wink.gif Zo had ik je kunnen laten zien dat ik niet vergeten ben wat je me in Mangashop getoond hebt. Next time

18. Fishie

Fishie Well-Known Member

Heh, check mijn livejournal( doe een search voor nick Fishie_flop_oog ) om te weten waarom ik er jammer genoeg niet bij kon zijn.

Het spijt me.

19. Ogi

Ogi Well-Known Member

Hi
    Dat is nix Fishie en Vandamaged, see you guys next time!
    Maar Fischie we see elkaar nog well, dus geen spijt van! Je kan toch tegen die "champion" spelen! /versus/images/graemlins/grin.gif

20. Fishie

Fishie Well-Known Member

LOL OK

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice