1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

  1. bracket

    bracket Member

    There is a user list on the site yes, but it would be nice if you see where they all are from without viewing the
    full info of every single user.
     
  2. HugeDude

    HugeDude Member

    No joo, ainahan meitä löytyy... Hyvien mättöpelien ystäviä... =)
     
  3. bracket

    bracket Member

    No hienoa, minä meinasin jo luopua toivosta! =) Ei juurikaan löytynyt suomalaisia vf4-saitteja vaikka kuinka
    etsin. /versus/images/icons/smile.gif No mites pitkällä olet ja millä hahmolla/hahmoilla? /versus/images/icons/smile.gif itse yritän päästä demonlordista eteenpäin Jackyllä.. kolmesti oon jo tippunu takas grandmasteriin ja alkaa pikkuhiljaa syödä miestä tää touhu. =) ajattelin pitää vähän breikkiä ja aloittaa uudestaan
    Aoilla.
     
  4. gazza

    gazza Well-Known Member

    jep. tokihan meita loytyy.. vaikka itse vaikutankin talla hetkella ulkomailla.. /versus/images/icons/wink.gif
    paahahmoina akira ja aoi. kagella high kingiksi, voittoprosentit siella 93-98 paikkeilla..
     
  5. HugeDude

    HugeDude Member

    Meikäläinen käyttää (on käyttäny jo vuodesta miekka ja kilpi) Jeffryä, tällä hetkellä vielä toistaseks Dragonlord-tasolla ja voittoprosentti 99... Kun ehtis vaan enempi pelailee, mut vie muukin toiminta niin paljon aikaa... Muilla en oo pahemmin viittiny pelailla, Lau vois olla seuraava projekti.
     
  6. thr

    thr Active Member

    Onhan täällä...Helsingissä vaikutan ja VF:n kimpussa oltu siitä lähtien kun kolmonen ilmestyi. Tuntuu vain tuo aktiivipelaajien määrä pudonneen aika reilusti sitten VF3 aikojen.
     
  7. bracket

    bracket Member

    huomasimpa muuten tuossa että näissä täällä olevissa ranking-ohjeissa on puutteita.. esim. 1-9daneissa pääsee ylöspäin myös viidellä peräkkäisellä voitolla, ei pelkästään viidellä victory pointsilla. Ja demonlord/stormlord rankeissa(en tiedä koskeeko tuo shadow-, thunder-, battle- ja dragonlordeja kun en ole sinne asti vielä päässyt) on myös tavallaan käytössä victory pointsit.. sain kolme peräkkäistä demotion matchia siellä ollessani ja tuon voi vain selittää sillä että kun hävisin yhdelle lordille sain yhden miinus pisteen ja toisesta häviöstä olisin saanut toisen ja olisin tippunut alaspäin. luultavasti nuo peräkkäiset demotion matchit olisivat loppuneet jos olisin voittanut demon-/stormlordin, mutta valitettavasti näin ei käynyt..
     
  8. gazza

    gazza Well-Known Member

    </font><blockquote><font class="small">In reply to:</font><hr />
    ... 1-9daneissa pääsee ylöspäin myös viidellä peräkkäisellä voitolla, ei pelkästään viidellä victory pointsilla.

    [/ QUOTE ]

    niin.. tai siis viidella perattaisella voitolla samantasoista vastustajaa vastaan (joka on aivan sama asia kun +5 vp:ta).. ite vedin aikoinaan kagella 135 voiton putken ja paasin kolmosdanilta seiskadanille (sitten oli kello jo niin paljon etta oli pakko lopettaa)...
    lordeilla saa -1 kun haviaa mille tahansa lordille, mutta +1 saa ainoastaan kun ottaa samantasoista vastaan.. ei kannata havita muuten voi kestaa todella pitkaan nousta tasoja...
     
  9. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ilmoitan sitten minäkin olemassaolostani... Olen pelaillut VF-sarjaa jo kakkosesta lähtien. Nykyään pelit on jääneet tosin vähemmälle. Pääsin just Jackyllä High kingiksi n. 660 voitolla 96%. Kaikki muutkin hahmot on kyllä hallussa mutta yksinpelaaminen on tylsää. Helsingissä on enää yksi paikka jossa voi pelailla Julkisesti VF4:ää, nimittäin Kinopalatsissa. Mikäli ketään kiinnostaisi tavata pelin merkeissä niin postailkaa.

    - Manji
     
  10. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    bracket said:

    huomasimpa muuten tuossa että näissä täällä olevissa ranking-ohjeissa on puutteita.. esim. 1-9daneissa pääsee ylöspäin myös viidellä peräkkäisellä voitolla, ei pelkästään viidellä victory pointsilla. Ja demonlord/stormlord rankeissa(en tiedä koskeeko tuo shadow-, thunder-, battle- ja dragonlordeja kun en ole sinne asti vielä päässyt) on myös tavallaan käytössä victory pointsit.. sain kolme peräkkäistä demotion matchia siellä ollessani ja tuon voi vain selittää sillä että kun hävisin yhdelle lordille sain yhden miinus pisteen ja toisesta häviöstä olisin saanut toisen ja olisin tippunut alaspäin. luultavasti nuo peräkkäiset demotion matchit olisivat loppuneet jos olisin voittanut demon-/stormlordin, mutta valitettavasti näin ei käynyt..

    [/ QUOTE ]

    Niin sellainen juttu, että starttia painamalla pääsee takaisin päävalikkoon vaikka kesken matsin jota olet häviämässä.... Ja eikun takaisin ja voittamaan. Keskeytetty matsi ei ole voitto eikä häviö vaan merkityksetön pisteiden kannalta.

    - ManjiMaru
     
  11. gazza

    gazza Well-Known Member

    Ootteko joku hankkineet PS2:lle Evoa? ootteko päässeet jo pitkälle? ite oon vielä ihan alkutekijöissä.. lähinnä tulee käytettyä aikaa harjoitusmoodissa.. mutta mitä nyt oon lukenut noita juttuja, niin ehkäpä sitä kannattaisi alkaa questia vetää eteenpäin....
     
  12. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Joo, hankin Evon heti kun näin sen kaupan hyllyllä. Itse olen päässyt Jackyllä Questissä Sega World Northiin asti (7. piste kartalla) mutta nyt on jo eteneminen nihkeää. Sen vaan sanon että Evolutionin tekoäly on vähintään 10 kertaa parempi kuin normaalin VF4:n.
    Toisaalta aivan äsken sain ostettua kaveriltani Asciiwaren joystickin PS2:lle. /versus/images/graemlins/laugh.gif Sen luulisi auttavan pelaamista suuresti. Aloitin heti uuden Questin Akiralla /versus/images/graemlins/cool.gif
    Joo, jos on jotain kysyttävää Evosta tai ylensä niin vastailen mielelläni Suomeksi. On kiva jos VF-skene taas vähän elpyisi. Viime viikonloppuna oli jo sinänsä harvinainen taistelupelien gatheringi Pasilassa, mistä oli vuokrattu joku kerhohuone kahdeksi päiväksi. Sinne sitten ihmiset toi PS2:sia ja telkkuja. Se oli lähinnä Tekken-pelaajille mutta kyllä minä sinne kaverini kanssa Evoa pelaamaan menin. Pelaajia oli varmaan parhaimmillaan jotain 15.
    Tässä on meetingin virallinen thread josta voi kuikuilla josko hommaa otettaisiin uusiksi joskus.
    http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=01188b382df09283930f4d594303605d&threadid=3936&perpage=25&pagenumber=1

    - ManjiMaru
     
  13. gazza

    gazza Well-Known Member

    mä asun ite pasilassa sellaset parikytä metriä siitä miitistä, mutten viittinyt tulla käymään kun aattelin että jengi vaan hakkaa siellä tekkenii.. nyt harmittaa...
    no mut evosta sen verran, että oon sitä aika kasuaalisesti pailla edennyt.. taidan olla neljännessä arcadessa menossa. noita event centerin turnauksia oon käynyt ihmettelemässä ja kyllä tosiaan tuntuu kovenevan vastus aika paljon. tänään tuli jo guardian vastaan, ja se taipui vasta viidenessä erässä.. onneksi mulla on toi vf4-tikku, mitä ilman en kyllä pärjäisi ollenkaan.. /versus/images/graemlins/wink.gif
     
  14. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Näinhän siinä usein käy.
    Kyllähän siellä siis oli melko avoin ilmapiiri, esim. siellä oli ne miitin sivulla mainitut kaksi tyyppiä Guilty Gear X2:sensa kanssa ja Soul Calibur kakkostakin tuli kokeiltua. Tekkeniä tietysti riitti aina ykkösestä (!) alkaen aina Tekken-keilailuun ja Tekken-lentopalloiluun asti... Itse en ole mikään Tekken-fani mutta osallistuin kuitenkin Tekkenskabaan ("kaikki osallistuu"). Koko miitti oli mielestäni tosi hyvin hoidettu ja toivottavasti saamme kokea sen uudestaan!
    Mitä tulee Evoon ja Event centeriin, niin oletko kokeillut
    Hyper Action battlea? Hillitöntä /versus/images/graemlins/tongue.gif !

    Huomasin tästä threadista että vuosi sitten "vaikutit ulkomailla"? Ei kai vain Edinburghin suunnalla? Siis etten vain tunne sinua?

    Toivottavasti muutkin huomaavat tämän threadin pian.
    - ManjiMaru
     
  15. gazza

    gazza Well-Known Member

    jesh.. just tänään voitin ton Hyper Action Battlen, tuli siinä tehtyä pailla 16 hitin combo.. sairasta.. /versus/images/graemlins/wink.gif

    Tekken ei innosta mua ollenkaan, mutta toi SC2 kyllä kiinnostaa.. sitä ykköstä tuli aikoinaan pelattua melko paljon. muuten se varmaan tulisi hankittua, mutta muistaakseni siinä ei ihan kolme näppäintä riitä... tossa mun tikussa kun ei ole enempää..

    eiejei... olin Dublinissa.. samalla suunnalla kyllä..
     
  16. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Mikäs tikku sulla tarkasti ottaen on? Onko se ostettu Briteistä? Siellä miitissä tapasin yhden kaverin joka pelailee kanssa VF4:ää ja kuulemma haldaa tikkujen konvertoinnin. Mulla on sen puhelinnumero ja ajattelin konvertoiduttaa mun Dreamcast arcadestickin Ps2:selle. Mun omassa tikussa(asciiware) on vaivaiset kahdeksan nappia ja lisäksi jotain ihme vipstaakeja, mutta se onkin kai konvertoitu PS1 tikku /versus/images/graemlins/grin.gif.
    Ja joo, SC2 tarvitsee NELJÄ nappia.

    Tarkistetaan nyt vielä. Pelasitko aikoinaan Taka-Arashia VF3:lla Hesassa? Tunsitko sen Portugalilaisen?

    - ManjiMaru
     
  17. gazza

    gazza Well-Known Member

    Horin VF4 tikku, ostettu jenkeistä. tästä löytyy kaikki näppäimet, mutta vaan kolmea pystyy kunnolla käyttämään.. loput on rivissä tuolla yläreunassa.

    Tarkistetaan nyt vielä. Pelasitko aikoinaan Taka-Arashia VF3:lla Hesassa? Tunsitko sen Portugalilaisen?

    En. en oo suomessa oikeestaan ikinä pelannut pelikaaneissa yms. vf3:a pelasin lähinnä kaverin luona dreamcastilla, sillon hahmot oli shun ja sarah.. muistaakseni.. nykyään menee akiralla, aoilla, pailla ja kagella. yleensä kun oon käyny tsekkaamassa noita suomalaisia arcade- mestoja niin siellä ei oo ollut ketään.. sitä paitsi ne on niitä antiikkisia versio B- koppeja... no onhan sekin parempi kuin ei mitään.
     
  18. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Selvisipä sekin. Eikä niitä pelikaaneja enää edes ole /versus/images/graemlins/frown.gif . Noh kattoo jos joskus pääsisi ottamaan yhteen Evossa. Eikä se Ver.b muuten edes mielestäni lukeudu antiikkiin, kun Safe Havenistä Aikatalosta löytyy VF3 ver.A !!

    ManjiMaru
     
  19. gazza

    gazza Well-Known Member

    hehe, oikein.. /versus/images/graemlins/wink.gif no, mut joo katellaan... ja ehkä mäkin rupeen taas ravaamaan siellä kinopalatsissa.. siellähän kai oli vielä kone.....
     
  20. Neonomide

    Neonomide Well-Known Member

    PSN:
    Neonomide
    Tere! /versus/images/graemlins/cool.gif Ostin minäkin Evon heti kun näin. En tuota profiiliani muista. Mutta VeeÄffää olen tahkonnut jo kakkosesta lähtien. Ei täällä Idässä löydy kunnon kilpailuhenkeä... IK+ on sitten ehkä antiikkia btw, jengi pelaa street fightereitakin täyttä häkää /versus/images/graemlins/blush.gif
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice