1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Any VF players in Sweden?

Discussion in 'Local Scene' started by Demonstormlord, Jul 19, 2012.

  1. KiwE

    KiwE Well-Known Member

    Lethro you said Wuff and Shmolz now live in Sthlm do you know if anyone of them still play VF?
     
  2. Ellis

    Ellis Well-Known Member

    PSN:
    Ellis_Cake
    A Swedish player here, located in Karlstad though.

    It would still be nice to be connected to more people from this jädra land, for atleast online tournaments/player rooms - banne mig : )
     
  3. Madone

    Madone Well-Known Member

    Hoj!

    Kör du med sticka? (ja, det är alltid det första jag frågar :p)

    Lägg till Madarab, jag tror vi möttes en match, men jag hade inte tid att fortsätta.
     
  4. Ellis

    Ellis Well-Known Member

    PSN:
    Ellis_Cake
    Är inte skillad med sådana tyvär, så jag kör med en "gammal" tråkig ps3-pad :)

    Ja jag känner igen "Madarab", men minns inte matchen - borde haft den uppskriven (ja, jag är lite störd och för anteckningar över dom flesta jag möter :p)

    Lägger till dig när jag är på undermaskinen igen :)
     
  5. blossy1000

    blossy1000 Well-Known Member

    Ingen som kör på Xbox? Jag är från Örebro så vi är ju nästan grannar PRep (för att vara VF) men jag har ingen Ps3 :(
     
  6. Ellis

    Ellis Well-Known Member

    PSN:
    Ellis_Cake
    Ingen XBOX här tyvär, är lite biased.
    Det är synd att dom inte delar VF-network dock :)
     
  7. Ellis

    Ellis Well-Known Member

    PSN:
    Ellis_Cake
    Så, än så länge har jag haft äran att köra ett gäng rundor med jade-kami och LauVF, men det måste finnas fler svenska VF spelare på (PSN in my case) där ute?.

    Det vore ett sådant ypperligt tillfälle att få skicka hot-meddelanden fram och tillbaka på sitt modersmål, finna det mest roande fula sättet att översatta saker som "Noob effing' scrubby mashing lag player" (ok, det där var helt oseriöst) och dylikt. :p

    Skämt åsido, bounce'ar den här tråden lite för att se om det dyker upp någon mer att ha trevliga sparring-fighter med :)
     
  8. Demonstormlord

    Demonstormlord Active Member

    PSN:
    Demonstormlord
    Hello everyone.

    I have been MIA for quite a while, mostly because of real life stuff I won't bore anyone with. Can't promise I'll be all that active here (full time job), but you can add me on PSN. It's Demonstormlord.

    Hej alla Svenskar! Vi är typ 4 pers som pysslar med VF5FS på UGD i Umeå. Sväng förbi om ni kan, annars kan ni adda mig på PSN. Demonstormlord. Håll till godo!
     
    Ellis likes this.
  9. Ellis

    Ellis Well-Known Member

    PSN:
    Ellis_Cake
    Welcome back to action then, and i will do helt klart :)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice