1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Brazilian VF players

Discussion in 'Local Scene' started by GroizerX, Aug 28, 2006.

  1. Northofself

    Northofself Member

    PSN:
    RadicalEssay
    XBL:
    Northofself
    Eu preciso que vocês construem uma comunidade do VF para o dia quando eu invado o seu país belo. [​IMG]
     
  2. biquiba

    biquiba Well-Known Member

    XBL:
    BIQUIBA
    Olha eu aqui galera! Muita gente da comu do VF no Orkut deve tá aqui no VFDC tb: Semrosto, Jackson...
     
  3. BlueLink

    BlueLink Well-Known Member

    PSN:
    BLUELINKBR
    Então, alguém ainda joga esse jogo no Brasil? Ta foda achar partida offline aqui em sampa.
     
  4. biquiba

    biquiba Well-Known Member

    XBL:
    BIQUIBA
    Olha eu akê na XBL galera! "BIQUIBA" é a gamertag, valeu.
    FUI!
     
  5. WolfKing

    WolfKing Well-Known Member

    PSN:
    HotRod666
    Rafaellew voltou a jogar ha ha
    Alguem mais do Brasil?
     
  6. Pedrones

    Pedrones New Member

    Temos um pequeno grupo de amigos que tem se reunido às quintas para Jogar VF5FS off-line nas proximidades da estação Saúde, em São Paulo - SP. A jogatina é no Xbox One. Novos jogadores são bem-vindos.
     
    WolfKing and jimi Claymore like this.
  7. WolfKing

    WolfKing Well-Known Member

    PSN:
    HotRod666
    Que bacana saber que tem br que joga fs ha ha infelizmente jogo no Ps3 e sou de Brasília!!!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice