1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

  1. Pemu

    Pemu Active Member

    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

    Ookei, kokeilen heti huomenna. Kiitos.

    PEXI ja kumpp: nyt alkaa treeni. Mahdollisimman paljon. Milloin? lauantaita lukuunottamatta melkein kaikki päivät sopivat. Arkisin kuuden aikoihin. Kenties ei torstaina, mutta muuten kyllä.

    [/ QUOTE ] Mulle sopii joka päivä paitsi lauantai, menoo ehkä. Työharjoittelu loppui tänään, viikon lomaa ennen kuin meen takaisin koulunpenkin ääreen. Kai tuun sit perjantaina kuuden paikkeille, ilmainen kyyti sit asemalle /versus/images/graemlins/grin.gif
    Entäs torstai?
     
  2. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Taitaapi käydä myös tämä torstai mutta ehkä kannattaa tulla vasta puoli seitsemän aikaan niin olen varmasti kotona, vai haluatko että minä tulen sinne?

    - Manji
     
  3. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Gazza: Eipä toiminut. Sammossa sanottiin etteivät he enää välitä maksuosoituksia(eihän minulla edes ole sammossa tiliä mutta käsittääkseni sama juttu muissakin pankeissa. Maksuosoitusta ei enää ole.), ja Ullysishän sanoi etteivät he ota vastaan shekkejä..
     
  4. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    ja mikäli joku on tulossa, ilmoittakoon mielellään tänne tai arcticiin.
     
  5. thr

    thr Active Member

    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

    ja mikäli joku on tulossa, ilmoittakoon mielellään tänne tai arcticiin.

    [/ QUOTE ]

    Tänään en pääse, täytyy mennä jäähalliin katsomaan kun tupsukorvat ottaa köniinsä. Huomenna tai sunnuntaina... ehkä... tai viimeistään ensiviikolla. Ilmoittelen heti kun tässä omat ohjelmat selviää.
     
  6. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Niin aivan.. Ihan unohdin tuon Hifk-faniutesi.. No ei huolta. Uskon ihan rehellisesti että tupsukorvat köpöttelee häntä koipien välissä takaisin tampereelle..
     
  7. thr

    thr Active Member

    No niin, nyt on viikonlopun aikataulut selvillä. Eli jos Pexin höykytyksen jälkeen vielä jaksat, voisin itsekin tulla ottamaan vähän erää esim. perjantaina tai sunnuntaina...
     
  8. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No niin, eihän se Pexi kauheasti löylyttänyt kun Akira alkoi lämmetä. Minulle kelpaa kyllä matsit tällä hetkellä vaikka molempina päivinä.. Minulla on sellainen hytinä että minut laitettiin Ryan Hartin ryhmään Absossa.. Harmi että ryhmä-arviot eivät enää päivity niin varma ei voi olla. Eli toisin sanoen treeni kyllä kelpaa.

    Kunhan tarkkailette näitä foorumeja siltä varalta että minun aikatauluihini tulee muutoksia. JA huomenna siis siinä puli seitsemän aikoihin voipi tulla..
     
  9. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Pexi, Tommi, kiitos peleistä. Voisimme varmaan vastaisuudessa keskustella täällä. Treeni alkaa selvästi tuottaa tulosta, sillä olin havaitsevinani parannusta throw escape-pelissäni ja erityisesti niissä paikoissa jotka ovat olleet minulle ongelmallisia, eli väistettyjen liikkeiden jälkeen ja MC-punch-osuman jälkeen. Mikä on teidän arvionne? Ja seuraavan kerran sitten sunnuntaina? Täytyy sanoa että eilen ja toissapäivänä oli tullut pelattua yhteensä jo niin paljon että päätä alkoi huimata.. /versus/images/graemlins/laugh.gif Pelin intensiteetti alkaa olla jo sopivaa tasoa, vai mitä olette mieltä? Voitte muuten vastata suoraan tuonne Arcticiin niin saadaan threadit sielläkin käyntiin. Saitko tommi jo sen Kakutou-2 videon?

    - Manji
     
  10. Pemu

    Pemu Active Member

    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

    Pexi, Tommi, kiitos peleistä. Voisimme varmaan vastaisuudessa keskustella täällä. Treeni alkaa selvästi tuottaa tulosta, sillä olin havaitsevinani parannusta throw escape-pelissäni ja erityisesti niissä paikoissa jotka ovat olleet minulle ongelmallisia, eli väistettyjen liikkeiden jälkeen ja MC-punch-osuman jälkeen. Mikä on teidän arvionne? Ja seuraavan kerran sitten sunnuntaina? Täytyy sanoa että eilen ja toissapäivänä oli tullut pelattua yhteensä jo niin paljon että päätä alkoi huimata.. /versus/images/graemlins/laugh.gif Pelin intensiteetti alkaa olla jo sopivaa tasoa, vai mitä olette mieltä? Voitte muuten vastata suoraan tuonne Arcticiin niin saadaan threadit sielläkin käyntiin. Saitko tommi jo sen Kakutou-2 videon?

    - Manji

    [/ QUOTE ] En ole vielä rekannu Arcticiin, joten en voi postaa kommenteja sinne.

    Kiitoksia peleistä. Hyvinhän se meni jos ei lasketa ne viimeiset pelit mis olin aika pihalla myöhään. Ihan mukavasti taso on noussu, hiljalleen. Yllättävintä sulta olivat throw-escapet á la Haijin, kuten totesit eilen /versus/images/graemlins/grin.gif
    Vois ite alkaa parantamaan throw-escapet, tulokset eivät ole mitää kiitettävii. Pitäis vähitellen siirtyy muihin suuntiin kuin [6] ja [3]. Vakiosuunnat (automaattinen reaktio) Ei ihme et meikä syö niitä perus [P][G] ja [4][2][P][G] /versus/images/graemlins/crazy.gif

    Nähdään sit huomen. Monelta voi tulla?
     
  11. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Minä nyt heitin vain läpällä sen Haijin-jutun, kun olin huomaavinani Evon pelidiski-videoista että tyyppi luikauttaa heitostapakenemisia rutiininomaisesti aika kummallisiinkin paikkoihin. . Ei siitä sen enempää.

    Omien onnistuneitten TE:itten lisääntyminen johtuu mielestäni pitkälti siitä, että alan vihdoin saada upotettua umpiluukallooni oikeat reaktiot siihen, kun liikkeeni väistetään tai kun minuun osutaan MC-lyönnillä. Olen minä jo pitkän aikaa osannut syöttää TE:itä blokattujen liikkeiden jälkeen, missä on enemmän reagoimisaikaa.

    Lisäksi kyllä nykyinen treeni on parantanut sormieni toimintaa jo siinä määrin että rupeaa irtoamaan satunnaisia Tripla-TE.itäkin (harmi että välillä tulee toistettua jotain heittosuuntaa kun yrittää tehdä liian nopeasti..) , ja lisäksi heittosuunta [4][P][G] tulee tehtyä myös. ([4][P][G] on mielestäni jaetulla ykkössijalla tärkeimpien heittopakosuuntien listassa [6][P][G]:n kanssa. [3][P][G] on vasta kakkonen. )

    Huomenna sopii varmaan tulla siinä kolmen aikaan, niin ehtii jotain ehkä tehdäkin. Eikä välttämättä tartte pelata ihan koko päivää, eihän?

    - Manji
     
  12. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jupsi, Tommi ja Pexi, kiitokset peleistä! Toisaalta jos aion postittaa jokaisen session jälkeen kiitokset niin tänne tulee aika paljon posteja seuraavan kolmen viikon aikana.

    Pexi, milloin seuraavan kerran, tiistaina? Voisinko tulla vaihteeksi sinne kun täällä on oltu jo kolmesti..

    Ja mitä tulee siihen "varsinaiseen vf-miittiin" niin se on näillä näkymin lauantai 10.huhtikuuta.

    - Manji

    ps. nyt ne heitostapakenemiset katosivat jonnekin..
     
  13. Pemu

    Pemu Active Member

    Juu, tervetuloa vaan! Täällä on sit aika ahdasta /versus/images/graemlins/grin.gif
     
  14. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kaipa tulen sitten siinä kuuden aikoihin, muistaisi vain mikä talo se oli..

    - Manji
     
  15. Pemu

    Pemu Active Member

    Sisäpihan edessä oleva kerrostalo.
     
  16. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No niin lauantaina on taas VF-miitti minun luonani, ilmoitelkaatten ihmiset miten teille sopii.

    - Manji
     
  17. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
  18. Lingoon

    Lingoon Well-Known Member

    Vielä kun serveri olis pystyssä...
     
  19. Manjimaru

    Manjimaru Grumpy old man

    PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Niin, heti kun mainitsin, niin se kaatui. No ei se ole toistaiseksi kaatunut minun tietooni kuin vasta kaksi kertaa.
     
  20. Pemu

    Pemu Active Member

    Arctic Charge oon ollut alhaalla viimeiset pari päivää.

    Manji
    Mitenkäs ois minisessiot viikonloppuna?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice