1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

Spelers in Nederland?

Discussion in 'Local Scene' started by Pinokkio, Aug 5, 2005.

  1. Pinokkio

    Pinokkio Member

    Zijn er misschien VF4E spelers in de omgeving van Almere die mij de hoeken van de ring eens kunnen laten zien? Met een uur of 6 spelervaring zal ik waarschijnlijk weinig uitdaging vormen, maar 'k heb er wel lol in en word vanzelf beter. /versus/images/graemlins/smile.gif 't leukste zou zijn om regelmatig met een groepje tegen elkaar te spelen.
     
  2. Jeffahn

    Jeffahn Well-Known Member

    [ QUOTE ]
    Pinokkio said:

    Zijn er misschien VF4E spelers in de omgeving van Almere die mij de hoeken van de ring eens kunnen laten zien? Met een uur of 6 spelervaring zal ik waarschijnlijk weinig uitdaging vormen, maar 'k heb er wel lol in en word vanzelf beter. /versus/images/graemlins/smile.gif 't leukste zou zijn om regelmatig met een groepje tegen elkaar te spelen.

    [/ QUOTE ]

    There was at least 1 guy who came over for Absolution last year.

    I think it was:

    Exypher

    ...
     
  3. Yama

    Yama New Member

    Hmm dit wou ik ook net posten haha goeie , maar het zal heir denk ik helaas niet veel zijn ikzelf kom uit Eindhoven haha. Maar het zou idd tof zijn om eens wat te matten al die vrienden van mij spelen Tekken , kots kots , niet dat het een slechte game is maar ik heb liever VF haha /versus/images/graemlins/wink.gif
     
  4. Exypher

    Exypher Member

    Zijn jullie er nog? /versus/images/graemlins/tongue.gif
     
  5. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Ahem...
    Apeldoorner hier... (nou ja Eerbeek om precies te zijn)

    Almere? Eindghoffen? (sorry, het klinkt zo leuk op z'n Duits)

    Ik heb dus echt geen idee hoe ik tegen een serieuze speler op weeg.

    Hhhmmm, dat zijn er dan 4? Dan zouden we een get together in elkaar kunnen draaien bij iemand thuis...
    Waar zit jij Exy?
     
  6. GoLD_ReaVeR

    GoLD_ReaVeR Member

    I'M ALIVE!!!

    ofzoiets:p Ik leef in Berkel en Rodenrijs, en ik ben te vinden op irc (irc.efnet.org #vfhome)
     
  7. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Hmmm, zelfs in Nederland zijn vf-spelers blijkbaar een wijdverspreide club.

    Moet toch eens kijken of ik Irc op weet te komen.

    ps.
    Zit ik toch al met een lijstje van 9 spelers van Antwerpen tot Almere, daar moet toch iets mee te beginnen zijn zou je zeggen...
     
  8. kabukicho

    kabukicho Member

    in antwerpen zijn er wel enkele spelers...
     
  9. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    VF5 op het NK gaming?!

    http://www.nk-gaming.nl/

    Het is mij via via ter ore gekomen dat er wordt gedacht om VF5 toe te voegen aan de lineup van console spellen op het Open NK.

    Stem linksonder op je favoriete fighting game op de bovenstaande link.

    Als iedereen mee wil stemmen kunnen we van 20 tot 22 april een feestje bouwen in Eindhoven!
     
  10. MSG

    MSG Member

    Re: VF5 op het NK gaming?!

    het spijt me, mijn naderlands taal is niet zo goed.

    Ik woon in amsterdam... waar zijn de arcades ?
     
  11. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Re: VF5 op het NK gaming?!

    Nergens...

    De VF5 arcade kast is in ieder geval nergens te krijgen buiten Japan. Ja, dat betekent dat de Engelsen en Amerikanen in hetzelfde schuitje zitten als Nederland altijd al zat, console based meets.

    In deze thread babbelen we over het een en ander.
    http://virtuafighter.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/157611/page/1#Post157611

    Naast VF5 zou ik sowieso niet weten waar je een arcadehal zou moeten vinden. De enige die ik ken (in heel Nederland) bevindt zich in Vlissingen en die tent heeft tegenwoordig niet zo veel up to date games naar ik hoor.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice