1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

  1. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Leeft er nog iemand?

    Ik ben de laatste tijd weer bezig met VF.. Ik heb uiteindelijk toch niet genoeg zin om Tekken te leren. Als ik Tekken speel voelt het als VF, maar dan vaag en inconsequent. Ik ben ook druk bezig met m'n opleiding, dus ik ben weer teruggegaan naar VF, zodat ik gewoon een beetje verder kan klooien met een spel dat ik snap :p . Best decision ever [​IMG] ik heb veel meer plezier zo.

    Spelen jullie nog? Ik vermoed van niet (damn Tekken en SF [​IMG] en SEGA natuurlijk), maar wie weet, haha.

    Van de zomer ga ik kijken of ik wat mensen in VF geinteresseerd kan krijgen, misschien dat er nog een kans bestaat dat we nog wat leven in de NL scene kunnen krijgen... vóór VF6.. haha.

    EDIT: Oja, prettige feestdagen..
     
  2. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Happy New Year!

    Ik blijf VFDC checken en achter in m'n hoofd hangt nog steeds een klein VF droompje maar ik heb meedoen op het niveau van jou, NGKrush, Seiko en Sofiane echt compleet opgegeven (laat staan internationaal) dus ik weet niet hoeveel je aan mij hebt.

    Ik heb besloten Tekken 6 gewoon maar niet te kopen. Ik heb het nooit fatsoenlijk kunnen spelen en het boeit me eigenlijk ook niet echt. SF4 zou ik graag willen spelen alleen de moordende precisie van de inputs maakt me altijd weer gillend gek dus ik blijf op een casual niveautje hangen. Het spel waar ik nog een beetje mee rond klier is eigenlijk BlazBlue (maar ja, PS3, heh).
     
  3. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Yes, happy new year!

    Pff, als je VF speelt ben je al een held vergeleken met al die noobies die SF en Tekken spelen :p .

    Je schrijft dat je nooit op het niveau van mij komt, alles in me schreeuwt om je tegen te spreken zoals ik altijd doe, omdat ik geloof dat het slechts een kwestie van het spel doorhebben is, maar als jij dat zo voelt, dan zij het zo. Als je maar plezier hebt.

    Ik zal als er nog een soort van VF-NL resurrection komt de tijd nemen om het spel gewoon uit te leggen op een meet, ipv via internet. Ik zag op die Euro-meet Jeneric dat doen (die ongetwijfeld de dingen wel veel beter uit kan leggen dan ik :p ) en iedereen die hij hielp had er heel veel aan, dus dat moet ik ook maar eens proberen (mits mensen nog willen spelen).

    Tof te zien dat er nog iemand leeft! :p
     
  4. masterPasje

    masterPasje Well-Known Member

    Ik leef ook nog steeds...gelukkig wel.

    Bij mij is het zo dat ik altijd maar heel kort nodig heb om mijn normale niveau weer te halen. Nu is dat ook meteen mijn grootste probleem aangezien er al tijden zeer weinig vooruitgang in mijn spel heeft gezeten, maar goed...

    Als er weer meets gehouden of als de resurrection van de scene ook maar weer een beetje in gang komt, ben ik gewoon weer van de partij, net zo enthousiast als altijd!
     
  5. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    cool, goed om te horen! Over die vooruitgang: ik zal beter mn best gaan doen om die te stimuleren als we weer gaan spelen [​IMG]
     
  6. akebueno

    akebueno Well-Known Member

    he heeft iemand nog een keer zin om gewoon wat af te spreken en VF te spelen? we moeten deze scene levend houden! ik kan iig hosten met minstens twee lcd's (26 en 40 inch). dus als iemand zin heeft.
     
  7. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik wil altijd spelen, maar de scene is dood.

    Weet niet of je het al gezien had, maar de opvolger van R is aangekondigd:

    <object width="560" height="340"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D-iivgAJ0AA"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/D-iivgAJ0AA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="560" height="340"> </embed></object>

    Virtua Fighter 5: Final Showdown dus.

    Ik wilde zelf ook weer wat gaan doen met VF levend krijgen in NL, maar ik wacht ff tot duidelijk is of die aangekondigd gaat worden voor consoles of niet..

    Ik ben altijd beschikbaar voor meets in principe, maar om helemaal naar Harderwijk te komen om alleen tegen jou te spelen gaat zie ik op dit moment niet zo zitten. Zit niet heel krap bij kas/tijd en ik ben ook flink beter geworden omdat ik gewoon door ben blijven spelen (wel een pauze van een paar maanden, maar alsnog een stuk meer gespeeld dan de rest denk ik :p ), dus het verschil in niveau is gewoon wat te groot om het echt leuk te laten zijn denk ik.

    Maar goed, als er een redelijke groep mensen komt om te spelen kom ik ook wel. Ik geloof dat Maurits en Pascal nog wel wilden spelen, dus dan zouden we al met z'n vieren zijn, dat is al een stuk aantrekkelijker..

    Ik hoop dat dit niet bot of arrogant overkomt, zo bedoel ik het echt niet!

    PS: Als je heel graag VF wilt spelen en nog beter wilt worden enzo, dan raad ik je toch erg aan om gewoon ergens een 360+VF vandaan te scharrelen! Zo'n arcade versie kost in de winkel met spellen erbij maar 150 euro, dus op marktplaats kun je er vast wel een voor een mooi prijsje vinden. Online is niet ideaal, maar er zijn nog een boel mensen die spelen en de meesten kunnen het ook best goed, dus genoeg lol te hebben.

    In alle eerlijkheid denk ik niet dat er binnenkort een meet gaat plaatsvinden en online kun je vrijwel altijd wel tegenstanders vinden. Het is dus een goede placeholder tot er weer leven in de scene komt.
     
  8. Sofiane

    Sofiane Well-Known Member

    PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Wow, dit is echt bizar, ik dacht laat ik vandaag eens wat posten, want ik heb toch wel zin om weer eens te meeten voor de fun en dan lees ik deze 2 posts. Ik kan in principe ook wel wat hosten, ik heb hier sowieso al 4 hd tvs/monitors, 2 ps3's en 2 360's staan, dus in feite hoeft er alleen maar een game meegenomen te worden en eigen pad/sticks natuurlijk.

    Laat maar wat horen, heb er wel zin in.



    Greetz, Sof.
     
  9. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Lijkt me wel leuk om weer eens te spelen, ben alleen de komende tijd heel druk, zou dan pas ergens eind april worden op z'n vroegst.
     
  10. akebueno

    akebueno Well-Known Member

    yo! aangezien het lang stil is geweest op dit forum had ik niet gedacht dat er zo snel respons zou zijn. haha, ff kijken of nog meer mensen reageren. dan pakken we gewoon een datum waarop de meeste kunnen en de locatie die het makkelijkst te bereiken is ( Sofiane, Ake). ik kan iig de komende weken wel tijd vrijmaken hiervoor!

    p.s. @Wouter
    het is goed, je weet toch [​IMG]
     
  11. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Cool Ake [​IMG]

    Ik kan t/m 17 mei nooit op zondag, ivm school (en examens [​IMG] ). Ik kan in principe wel op zaterdag en vrijdag.

    Ik hoor het wel, leuk om te zien dat mensen opeens weer zin hebben, nice!
     
  12. Marin

    Marin Member

    Ik heb gehoord dat VF5FS naar de consoles zal komen. Weten jullie daar meer over?

    Ben best benieuwd, vind het een erg leuk spel, alleen heeft vf5 voor de ps3 geen online en woon ik ver van de scene vandaan. Dus een VF naar de ps3 met online zal mij zeker weer naar de serie toe trekken [​IMG]

    Mada mada!
     
  13. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Japan is ver weg inderdaad [​IMG] .

    Twee mensen van hier die over het algemeen goed geinformeerd zijn zeggen dat FS al in ontwikkeling is voor de consoles. Verder is er niks bekend. Misschien dat SEGA wat zegt op de E3.

    We merken het wel! Als het komt zou dat awesome zijn.
     
  14. Rookie_NL

    Rookie_NL Member

    XBL:
    Rookie NL
    Na 4 maandjes winterslaap begin ik nu ook weer langzaam op gang te komen. Ik merk dat ik wel moeite heb om de draad weer op te pakken. Ik heb VF5 misschien nooit echt in mijn vingers gehad maar ik denk dat ik er nog steeds veel plezier aan ga beleven.
     
  15. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ok, dus FS komt naar consoles. Alles behalve officiele confirmation is er.

    Wanneer meet?
     
  16. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    super sf4 is uit.. [​IMG]
     
  17. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Maandje of twee wachten dan zodat de nieuwigheid daarvanaf is?

    Tegen die tijd is er misschien wel een officiele aankondiging (E3 e.d.) zodat er wat meer hype is ofzo?
     
  18. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    klinkt als een plan, speel ondertussen een paar rondes van deze game, meeste probs zijn eruit gestreken (dudley anyone?)
     
  19. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik zou het wel een kans willen geven, maar ik heb een boel andere dingen waar ik nu liever m'n geld aan uitgeef (saxophone mouthpiece whoohaa), dus helaas.

    M'n examens zijn klaar, dus ik heb tot midden september geen school meer, ik heb dus wat meer tijd nu.
     
  20. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    je kan hier wel een keer uitproberen, heb het zelf ook heel druk maar als we wat inplannen moet dat wel lukken [​IMG]
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice