1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

  1. Sofiane

    Sofiane Well-Known Member

    PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Hey luitjes, het is weer rustig in deze topic, dus dacht ik maar weer eens aan om binnenkort een meet te doen. Dit keer zowel vf als ssf4 gezien meeste vf spelers ook wel wat geinteresseerd zijn in ssf4. Ik wilde het eigenlijk dit weekend al doen, maar ik heb zo een idee dat mensen dit voor die tijd nog niet gelezen hebben, dus wacht ik af op wat reacties om een datum te plannen.
     
  2. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik kan wel dit weekend denk ik, wel maar 1 dag, maar maakt niet uit welke. Ik zal even een PM rondsturen, dan is men op de hoogte [​IMG]
     
  3. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Zoals eerder gezegd heb ik ook interesse. Moet wel ff stof van die VF5 disc af blazen ^_^

    Dit weekend is voor mij geen probleem. 1 dag is denk ik het meest praktisch. Met zoveel zullen we toch niet zijn? Zaterdag zou mij dan beter uitkomen, maar zondag kan evt ook.
     
  4. timeLESS

    timeLESS New Member

    Hey allemaal,

    ik ben beetje laat gearriveerd op het vf5 feestje. Net begonnen met spelen en bak er nog niet veel van. Probeer quest mode op Expert level met Goh & Lei Fei te spelen.

    Lekkere moeilijke game, ik weet niet of er nog een aantal nederlanders zijn die dit ook op XBL spelen? voeg me dan toe op XBL, beetje sparren, beetje trainen etc.

    Ben niet super competitief ingesteld maar vind het leuk om zo n spel & character te leren masteren/doorgronden.

    XBL:timeLESSiAM
     
  5. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Yo gasten, lang geleden dat ik hier heb gekeken.

    Ben de laatste tijd vooral SSFIV aan het spelen, in ieder geval de laatste paar dagen :p. Virtua Fighter al tijden niet aangeraakt maar misschien dat een bezoekje me wat zal interesseren :p. Let me know if you want me :p
     
  6. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ik kan de 24ste of 31ste, dit weekend moet ik werken.
    @bumfood: spelen we ook wat sf4 toch!
    @vort: je leeft!
    @ngkrush: je leeft!
     
  7. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Zullen we de 24ste doen dan? Dan kan ik waarschijnlijk met de auto komen [​IMG] .

    @TimeLESS: M'n xbox is laatst gestorven, maar ik heb nog geen RROD, moet dus wachten tot ik RROD krijg voor ik em naar MS kan opsturen. Daarna wil ik wel spelen. M'n GT is 'Krye NL'.

    VF is moeilijk, zeker in het begin omdat je niks snapt van wat er gebeurt. Maar na de eerste maand ga je steeds meer dingen herkennen en leer je het spel op een natuurlijke manier, stapje voor stapje. Good luck!
     
  8. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Ah, weer een avondje VF5 gespeeld, een uurtje wat roest wegvegen maar daarna voelde het net als thuiskomen. Nog steeds niet helemaal soepel, roest is weg maar er hangen nog wel wat spinnenwebben zeg maar. Maar nu weet ik weer waarom ik dit spelletje prefereer over andere fighters. Het klopt gewoon.

    NGKrush: We live... again!

    Timeless: Ik heb persoonlijk geen enkele game gespeeld waarin het gevoel dat je echt beter aan het worden bent zo sterk is als in VF.

    Sofiane: Well, it's your call I guess.
     
  9. Sofiane

    Sofiane Well-Known Member

    PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    wow wow wie wow, nooit gedacht dat er zo snel gereageerd zou worden. Ik denk dat de 24e wel het beste voor iedereen is, dus laten we de datum daarop houden. Geef aub even aan of je kan of niet, dan kan ik alvast het een en ander regelen.
     
  10. timeLESS

    timeLESS New Member

    @Vortigar

    Ja laatst had ik opeens zo'n moment in een battle waarin ik helemaal in de zone zat waarin alles opeens "klopte" zonder gedachtes de juiste reacties alsof een puzzel op zn plaats valt. Dat was echt een bruut gevoel, alsof ik even mocht ziet hoe diep en ver dit spel kon gaan, beyond scrub level zeg maar.

    Helaas speelde ik daarna weer net zo slecht als daarvoor omdat ik het bewust na wou doen ofzo dat lukte dus helemaal niet haha.

    ik heb in ieder geval even meegemaakt hoe complex VF5 kan zijn. echt vet
     
  11. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Osu! Ik ben erbij. Ik zal weer een PM rondsturen.
     
  12. akebueno

    akebueno Well-Known Member

    yo Sofiane, sign me up!
     
  13. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Ik zal m'n best doen, 2 uur met de trein is niet al te ideaal voor me [​IMG] I'll keep you posted
     
  14. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    tot zaterdag dan!
    waarom kan je niet blokken in dit spel? ik druk steeds d/b maar er gebeurd niets.
     
  15. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    blokken is voor pussies! All you need is 2p!

    Moeten er nog 360's meegenomen worden ofzo? Discs? Sticks?

    Wil er nog iemand meerijden die op mijn route ligt (Purmerend-Almere)?

    Headcount=5/6? (Ake, Maurits, Sof, Twan, ik, Luuk(?))

    Weet iemand hoe m'n 360 snel een RROD kan krijgen? Vrij irritant dat ie alleen maar na 5 minuten vastloopt..
     
  16. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Hoelaat willen jullie beginnen en tot hoelaat? Kan ik een beetje m'n dag inplannen, ik zal iig mn best doen om te verschijnen. Stuur ook even een PM met je telefoonnummer dan kan ik jullie tenminste goed op de hoogte houden.

    Ik neem sowieso mn eigen stick mee, heb net een tournament edition ssfiv stick gekocht die nog ingespeeld moet worden :p

    [edit] Ik zal deze week een beetje gaan oefenen zodat ik zaterdag niet aankom als iemand die heb spel nog nooit heeft aangeraakt :p [/edit]
     
  17. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Bij deze dan mijn officiƫle bevestiging dat ik kan op de 24ste.
    Ik neem een 360 stick en een ps3 stick mee (de tweede voor de ssf4 sideshow).

    Krye:
    Voor het beste resultaat kunt u uw 360 in de oven zetten. Het is aangeraden de oven niet hoger dan 130 graden te zetten en een game uit de bargain bin te gebruiken. Na vijftien minuten bereidingstijd kunt u een heerlijk pittige maaltijd opdienen. Onze meester proevers hebben deze schotel met drie uit vier rode pepers bekroond. eet smakelijk. [​IMG]

    Block? 2P! VF, Lau style mofo!

    Alebueno:
    Hey ho!
     
  18. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ik zou ook iets om je box heen wikkelen (en erbij blijven) of misschien heel vaak aan en uit zetten of een hele dag in de volle zon zetten terwijl die aanstaat?

    ik kan een xbox meenemen en ssf4 daarvoor zodat maurits geen 2 sticks mee hoeft te nemen [​IMG]

    lol, ik weet echt niet meer hoe dit spel moet [​IMG]
     
  19. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Is it a bot? Or just a crazy person?

    And why the picture of the little girl!?
     
  20. KoD

    KoD Well-Known Member

    PSN:
    codiak
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Looked like a spambot to me, I deleted the post.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice