1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

  1. Sofiane

    Sofiane Well-Known Member

    PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    @Twan, misschien is het idd handig om nog 1 xbox mee te nemen, ik heb hier 2 xbox en 2 ps3's liggen, ssf4 heb ik ook alleen voor de 360 eigenlijk, dus hoef Maurits ook geen ps3 stick mee te nemen. Als mensen dan alsnog iets op de ps3 willen spelen, heb ik hier nog in totaal 4 sticks voor ps3 liggen.

    Dus het enige wat ik nog nodig heb is 2x vf5 en 1 xbox 360.

    @ de personen die er vorige keer niet waren, ik woon nu ergens anders, buurt ernaast, ik zal jullie een pm met mijn adresgegevens sturen en ook nog een keer mijn telefoonnummer voor diegenen die dat niet hebben.


    Jullie zijn al welkom vanaf 11 uur (voor de vroege vogels).

    lol @ spambot: No, I don't need a mail order bride (not yet :p)
     
  2. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Als we met 6 man zijn (misschien 5) is het misschien wat overdreven om 3 360's te hebben? Alleen maar extra sleepwerk toch?

    Ik zal iig een VF5 disc en m'n stick meenemen!
     
  3. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Ik neem enkel m'n stick mee

    Reis duurt zo'n 2 uurtjes. Ik neem aan dat ik naar station Almere Buiten moet en vervolgens gewoon verder kan lopen naar jouw huis Sofiane?

    Ga er maar vanuit dat ik er rond een uur of 11 zal zijn Sofiane, need to make good use of the time :p
     
  4. Sofiane

    Sofiane Well-Known Member

    PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Ja klopt. Als je er niet uitkomt, kan ik je ook vanaf ht station ophalen, zover lopen naar mijn huis is het niet.
     
  5. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    waar was bumfood, we waren ongerust man!
     
  6. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Bumf00d MIA! Too bad..

    Was weer leuk! Goed om iedereen weer bij elkaar te zien!

    Ik ga m'n xbox maar kapotmaken, want ik wil wat beter worden in SSF4, gare matchups zijn niet zo tof om te spelen, maar misschien ligt dat ook aan dat Viper te moeilijk is om te spelen [​IMG] . Als ik een xbox heb die het doet ga ik Juri oefenen, ik vind het wel leuk om met haar te spelen (tegen Maurits' T.Hawk kon ik voor het eerst in m'n leven iemand buitenhouden met fireballs [​IMG] ).

    VF vind ik ook nog steeds vet om te spelen, ook al krijgen we FS waarschijnlijk niet. Ik vond iedereen ook nog steeds goed spelen, ook al is iedereen een beetje rusty.

    We moeten binnenkort nog maar eens meeten, misschien er een semi-maandelijks iets van maken ofzo?
     
  7. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Bij de verkeerde deur aanbellen was echt vet cool...

    Wauw wat was Goh ver te zoeken, alhoewel ik in dat derde partijtje weer wat begon te herrineren ging dat niet echt wat worden. Ging best grappig met Lion, zat ruimte ter uitbreiding uiteraard maar viel me in het geheel niet tegen. Brad aan de andere kant was brakke zooi, te voorspelbaar en een ton aan bad habits.

    Krye:
    T Hawk is too friggin big. Ik ben de focus-dash-cancel helemaal vergeten en was te veel roekeloos aan het springen. Moeten we nog eens proberen met die Juri van je Krye.

    Twan:
    Ik geloof niet dat het character veel uitmaakt tegen jou, je kunt me lezen als een boek en ik heb moeite met het aanpassen van m'n game. Jij speelt een pressure game waar ik geen verweer tegen heb en ik sla dan helemaal dicht.

    Sof:
    Thanks for hosting! Niet tegen je gespeeld, is een patroon aan het worden, hebben we in Amsterdam toen ook niet gedaan geloof ik. Wou op het einde nog wel een partijtje SSF4 spelen maar dat had ik zo zwaar afgelegd...

    Ake:
    Cheap df+K+G / f+K+G mixup, merkte dat je onbekend bent met Lion´s moveset, daardoor heb ik heel veel gratis schade kunnen halen. Veel random stuff vanwege die maffe hitboxen van Shun en Lion, was echt lachen.

    Bumfood:
    Nu heb ik je nog steeds niet tegen je gespeeld!
     
  8. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Oh noooo...
     
  9. akebueno

    akebueno Well-Known Member

    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    cool om weer een paar andere bekende gezichten te zien! GG everyone.

    @Krye
    maandelijks een meeting lijkt me niks. er zit te veel tijd tussen waardoor je progress weer vervaagt. ik zat hier zelf ook al eens aan te denken, want ik heb vrij weinig mensen om mee te spelen. misschien is een keer per 2 weken wel iets dat de meeste lui wel voor elkaar kunnen krijgen. in die tussentijd is er voldoende tijd om een volgende meet te plannen enz.
     
  10. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Om de twee weken is perfect idd, mij gaat dat persoonlijk niet lukken ivm school en m'n muziek, maar als jullie dat van de grond krijgen kom ik gewoon om de keer langs [​IMG] .

    Tis een beetje jammer dat we zover uit elkaar wonen, anders hadden we gewoon makkelijk een avond/middag per week kunnen pakken om wat te spelen.

    Als het je puur om de progress gaat, komt ie weer, moet je denk ik echt een 360 kopen. Ik weet niet hoe ruim je in het geld zit, maar voor ~300/350 euro heb je een 360, arcade stick, een jaar Live en VF5. Er zijn nog genoeg mensen op VF5 online om het interessant te houden (die allemaal goed zijn tegenwoordig) en de 360 heeft ook genoeg leuke exclusives als je daarin geinteresseerd bent.
     
  11. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    @vortigar: ik kan je niet lezen als een boek, de reward van ch6k is gewoon broken as hell tegenover de minimale risk van een ch jab, te late punishment of neutral throw die ik van je terugkrijg. daarom zeg ik steeds dat je simpeler moet spelen, dan ga je meer kijken, punish je harder en voer je druk op waar ik niet zonder te denken 6k eruit durf te mashen. dat en je spacing is niet echt goed waardoor ik vanaf het halve scherm moves eruit kan gooien waar je zomaar inloopt omdat je van 3meter afstand al begint te swishen en te swayen.

    je kent de game door en door, dat weet ik (en waardeer dat ook enorm aan je) maar je moet gewoon simpel en lelijk gaan spelen en niet zo hard nadenken. mijn sarah was alleen sweep en elleboog en toen zei je al dat je er niets meer van begreep. dat is dus alles wat je nodig hebt tot je tegenstander bang is en aan zichzelf gaat twijfelen en dat werkt ook bij mij.

    leuke potjes though, je lion stond idd een stukje steviger in z'n schoenen!

    @ake: of je gaat tekken6 online doen op ps3 om je 3d skills up te graden [​IMG]
     
  12. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Kermis was iets te gezellig geworden, werd pas om 17.00 wakker had zelfs niet eens meer aan de meeting gedacht. Achja volgende keer ben ik er, third time's a charm zullen we maar zeggen. Excuses dat ik niets meer had laten weten.

    fyi. Bij mij zou eventueel ook een meeting kunnen, is wel in tilburg dus weet niet hoe de meesten daar tegenover kijken.
     
  13. Vortigar

    Vortigar Well-Known Member

    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Ngkrush:
    Nah, die opmerking over Sarah ging over Sarah in het algemeen. Ik vind het een heel cool character maar zelf kan ik er niet mee spelen, net zoals Jacky, en ik heb geen idee waarom eigenlijk niet. Dat bedoelde ik met niet begrijpen, een aanpak voor mezelf.

    Wat de rest betreft zijn er veel zaken aan te wijzen, maar ik heb wel duidelijk het gevoel dat mijn problemen tegen jou veel sterker naar voren komt dan tegen andere spelers.
     
  14. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    ohja, ik haal ff dingen door de war. nog snap ik dat niet want sarah = jacky met 1 stance. brad heeft er 5 of 6 :p
    misschien heeft het met de strings te maken? of dat ze veel sneller is en je ook in dat tempo tegen haar moet spelen?
     
  15. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Jacky en Sarah verschillen wel een tikkie van elkaar hoor, Jacky is veel meer in en out, snel kleine mixups forceren, terwijl Sarah veel meer iemand is die met veel pokes damage moet doen.

    Ik benader ze in ieder geval compleet anders als ik ertegen moet spelen. Sarah heeft een stuk minder enge dingen waar je voor op moet passen dan Jacky. Als je een beetje aanvoelt wat ze allemaal met flamingo kan en wanneer je erdoorheen mag slaan.

    Jacky heeft een boel dingen waarmee hij snel knockdown kan geven, en vanaf knockdown geeft Jacky suuuperveel pressure. Ook heeft ie hele makkelijke setups voor 50/50 throw/mid mixups, die mixups kan ie je altijd opleggen doordat ie die fullcirc mid heeft. Tel daar nog z'n lame neutral punchcatch (hoe heet dat?) bij die z'n verdediging een sterke boost geeft en je hebt een superirri karakter. Jacky heeft ook genoeg weaknesses, maar toch, een stuk enger dan Sarah imo.
     
  16. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    M'n 360 is game over denk ik... =/

    Red Ring wil niet komen, hij loopt gewoon random vast bij het beginscherm. Hij maakt ook vreemde geluiden voor het opstarten, dus ik denk dat ik gewoon een random ander probleem heb.

    Het probleem is alleen dat m'n garantie het niet meer dekt, omdat ik m'n 360 al vier jaar heb. Ik heb ook geen zin om een 360 te kopen op het moment, ik heb een boel andere dingen waar ik m'n geld liever aan uitgeef op het moment. Misschien dat ik even een guide op internet moet zoeken om hem zelf te repareren ofzo. Beetje jammer!
     
  17. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Als je wil kan je mijn oude nog overkopen, heb laatst een slim edition gehaald.
     
  18. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Hangt van de prijs af, heb er niet heel veel voor over :p
     
  19. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    als iemand nog vf wilt spelen:
    dutchnoobz heeft wat hd schermen bij mij gezet zodat er meer setups kunnen staan op de wekelijkse ssf4 meets, hiermee wou ik eigenlijk spelers van andere games ook op die avonden te krijgen, omdat er verschillende games tegelijk gespeeld kunnen worden waaronder natuurlijk vf5. elke donderdag avond bij mij:
    http://www.drakenslag.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=1372

    misschien raken anderen ook geïnteresseerd om mee te doen [​IMG]
     
  20. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    zoals ik ook al in dat topic had gezet, donderdag is no-go voor mij [​IMG]
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice