1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

  1. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    Is er animo voor een meeting aanstaande zondag in Tilburg? Ik probeer met m'n pa te regelen of het kan of niet. Houd jullie op de hoogte.

    [edit] never mind geen plek >_>
     
  2. NGKrush

    NGKrush Well-Known Member

    PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Re: VF in Belgium and The Nederlands

    ik wil een meeting gaan plannen voor volgend weekend. I'll keep you posted!
     
  3. Jide

    Jide The Super Shinobi Silver Supporter

    PSN:
    Blatant
    Hello,

    Sorry for reviving an old thread. I'm interested in travelling to Amsterdam this month. Just wondering if any you Dutch lads will be free?
     
  4. TheMrRed

    TheMrRed Member

    Jo ik ben weer begonnen met deze game op te pakken.
    Mijn vraag is zijn er nog meets voor deze game zo ja laat t me ff weten.
    Ik zit nu in een verhuizing en wil een meet bij mij houden. Als er interesse is natuurlijk.

    Meet is vf only en max 6 man ik heb 1setup.
    3 setups zou dus ideaal zijn.
    Datum tba/interesse
    Lokatie: Roosendaal

    Laat hier een bericht achter of stuur me een pm of via xbox live.

    Ps: meet is als ik klaar ben met verhuizen.
     
  5. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Lekker man!

    Ik speel nog steeds, vorige week toernooi in Parijs gewonnen :) Als het goed is word ik nu eind 2013 gesponsord om met twee andere dudes (die nog een toernooi moeten winnen) naar Japan te gaan om met een teamtoernooi mee te doen daar.

    Twan komt eens in de zoveel tijd naar mij voor een meet. Is in Amsterdam. WIe weet kunnen we ook een keer bij Twan meeten, is in Utrecht, beetje in het midden voor ons twee dan.

    Ik weet niet of ik tijd heb om helemaal naar Roosendaal te gaan voor een meet, maar goed, als je een datum hebt zien we dat dan wel weer :)

    Goed dat je weer speelt in ieder geval! Ik was nog van plan een charmeoffensief voor VF te gaan beginnen. Veel toernooitjes in 2013 :)

    EDIT: Als je een smartphone hebt moet je ff je nummer pmen, we hebben een VF whatsapp
     
  6. TheMrRed

    TheMrRed Member

    Ja man ik had t gelezen.
    Ik moet die matches nog kijken.
    Nog gefeliciteerd met je win ook netjes man die sponsor.

    Ik kom sws wel een keer meeten tegen die tijd als er weer een is.
    Ik zag ook die room initiatief dat gaf me ook meer zin om vf te spelen.
    Vooral nu ik weer een goede connectie heb. :)

    Ik kijk iig uit. Naar die toernooitjes!

    Ik pm me nummer wel lijkt me handig!
     
  7. Rookie_NL

    Rookie_NL Member

    XBL:
    Rookie NL
    TheMrRed voeg mij maar toe voor XBL als je wil. Ik heb (nogal:D) wat oefening nodig voor deze game :). Succes met de verhuizing!
     
  8. TheMrRed

    TheMrRed Member

    Thanks ik zal je toe voegen!
    Ik ben zelf nog beginner in deze game. :)
    Miss ook beter om te oefenen toch!
     
  9. Krye

    Krye French Star Player

    PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    T zou tof zijn om een groepje beginners te vinden die VF willen spelen en blijven spelen. Levelen in deze game is echt heerlijk als je mensen hebt om mee te vergelijken :) .

    Mensen die ik nu voor de geest heb zijn jullie twee (Red en Rookie) en Inferno. Op een meet met wat andere gasten die al wat langer VF spelen is dat wel een goede mix. Mensen die je dingen kunnen leren en mensen waar je gewoon rustig mee kan spelen zonder dat je 24/7 pak slaag krijgt.

    We moeten misschien eens kijken of we in maart ergens een wat grotere meet kunnen houden? Een keer op een zondag ofzo? Zou wel gezellig zijn :)
     
  10. buMf00d

    buMf00d Well-Known Member

    PSN:
    buMf00d
    XBL:
    buMfOOd
    Ok Wouter, bij deze kom ik m'n belofte na :p Heb je toevallig deze week tijd om een keer op xbox live te spelen? Zijn er nog anderen die zin hebben om te spelen?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice